IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

27 November 2010

alhamdulillah.

24jam penantian. SEKSA, PENAT. can i say something, HERE? aku hormat poli aku, aku suke blaja kat poli. serius, sumpah,, so, aku harap dapat la pihak poli tingkatkan lagi perkhidmatan website dorang. kan yuran makin naik, so, amek la tenaga pakar settle kan ape yang patot. am i rite? hehe aku bagi pendapat je. *banyak cakap la ko ni.

tapi xpe biakan dulu, yang penting alhamdulillah aku lulus. itu da cukup memadai. ade improvement ! tahniah untuk aku sendiri. dan aku dapat balik dekan aku. TERIMA KASIH to all lecturers. hehe tetiba jadi baik *tadi xdapat  masuk website result, kemain ko marahmarah ye. eleh, bia la. haha. 

*ok MUNIRA, semalam ko tido lewat. no, SANGAT LEWAT. now, ko dah lega, ko g tido sekarang ye. please, menyemak je ko kat sini. ehh, huh ! yelayela, aku tido laa ni. ko pikir aku xngantok ke? ngantok ok. haha sempat lagi bebel. ok lah goodnite all tataa ;)

***aku lega. SANGATSANGAT. go nia, go nia, go nia ;)