IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

28 November 2010

cuak wehh =.=



ha, ayokk. lantak kan ko. aku cuak sekarang. ape patot aku buat? duhh cuti 2minggu rase kejap gilegile babeng. padahal xpuas lagi aku tengok school break tv show. esok aku da start blaja berdikari*ko bole ke muna? insyaALLAH,, nape lak xbole kalo kite berserah je kan? aku da ready, mungkin. HAHA,, ontah la wehh. aku serabut sikit malam ni. ape yang sepototnya jadi esok, harap berjalan dengan lancar,, :)



tadi aku g perak,, otw balik ke rumah semula, dalam kul5 aku menyaksikan sendiri*bapak ko sebenarnye kan. aku pun nampak, accident. perempuan. motor. thank god, budak perempuan tu bawak moto melilau*senang ko cakap ko xpasti die pandai bawak moto ke tak. camtu cukup ayatnye. 



ko sebuk jela. aku nak story ni. haa, sambung, thank god bukan family aku yang kena, budak tu crash ngan kereta yang follow blakang aku. toyota altis xsilap aku, tapi abah aku cakap toyota camry. aku tetap melawan DALAM HATI (derhaka ke namenye tu ea? hope x. HAHA) kesian. sangatsangat. 



 abah aku terkejut, sebab abah aku nampak sendiri budak tu tercampak. yang aku nampak, moto die kecai. lagenda oghen. ha, sebelum die accident, aku tengok budak tu (xbudak sangat laa sebenarnye. haha cam saingsaing aku je) dari tudung die oghen, bju oghen, moto pun oghen. sematt plak aku tengok. 



tapi, malang, xsempat aku puji habes, dumm ! aku pandang belakang, tengok die da tergolek moto die satusatu part pecah. ASTAGHFIRULLAH alAzim. da lame aku xtengok accident depan mate aku sendiri (bukan depan mate la nia, belakang mate,, ni la dialog abah aku. HEHE) sebab tengok kat side mirror keto je. hihi



then, duk laa cite pasal budak tu sampai nak dekat 20km kehadapan. hebat xhebat kitorang 1family. yela, syukur sangat, kalo x, kami yang kena,, tapi still kesian kat dak tu :( ok la tu,, habes la cte pasal budak tu. ni kesian kat aku lagi. waa ;( aku cuak, sangat. i need a support. tapi xde. aku sedih. tapi xpela wehh, aku still bole go on. aku Li kat JKR. jasa kepada rakyat dari JABATAN KERJA RAYA. wish me luck, please :)



***ok lahh. kepada semua pelajar POLITEKNIK SHAH ALAM, goodluck k !
***especially for HOUSEMATES, CLASSMATES, my bestie WAN NURUL ASMA ;)