IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

24 November 2010

terima kasih bebanyak ABAH ^^

seminggu sebelum : satu kelas aku keco gila cite pasal benda ni. xsudahsudah dari seminggu sebelum nye. kirenye, memang bende ni da berjaya buat kitorang, DKA3A jadi sangatsangat susah hati. citt xguna.

3hari sebelum : status update kat FACEBOOK dka3a kebanyakan nye masih lagi berkisar pasal bende yang MENGHARU-BIRU kan kitorang ni.

1hari sebelum : what? da settle? hahahaha yess ! aku suke, tak tak tak. aku xsuke. ye, lagi wat aku serabut sebenarnya. aku jauh,, cane nak amek bende tu? alaaa,,, ok2, mesej asma :) hehe hilang 1mslh.

hari kejadian : terjaga d subuh shafie' ( awal pagi le maksudnye, aku bangun awal dari ayam jiran aku ) TAK BOLEH tido balik. masalah semakin serius. otak MAKIN serabut. tak bole jadi ni. aku kena settle kan cepat. fon mane, fon? ok, da dapat terus mesej akak.. hehe nyusahkan orang jela keje ko ea, MUNIRA. ;p

beberapa minit berikutnya : tak bole buat kije. citt. MAK, NIA KENA G SHAH ALAM. ok, first of all. call abah !

klimaks :  
              AKU   : 'abah, nia nak g shah alam. nia nak amek KAD CIDB kat asma'
              ABAH : ' ehh, bia laa abah je amek kan. boleh tak '
              AKU   : ' mestila boleh, tapi,,, abah xsegan ke? hehehe (gelak setan) '
              ABAH : ' segan apenye? nanti mesej asma '
              AKU   : ' ok abah.( aku lupe aku cakap tq ke takk. aduhh derhakanye aku )

ok, KAD CIDB, anda laa bende yang telah berjaya mengharu biru kan hidup aku, menyerabutkan kepale otak aku, DAN membuatkan hati aku lega. TAHNIAH untuk kad hijau/cidb. yeahh !

to kad hijau/cidb : ko mesti bangge dilahirkan dengan name tu kan. citt !