IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

23 November 2010

welcome me ;)

haa,, memang laa, aku taw aku da ketinggalan. haha sumpah klaka. orang da sebuk2 cari duit ngan BELOG, aku plakk,,,,,,,,?? baru nak MULAAAAA !!! yess, aku bold kan lagi sekali, baru nak MULAAA la wehh. haha xpelaa, pelanpelan kayuh k ;) sekurang kurang nye, i'm done it already, in this year, 2010. haha syabas MUNIRA. 

at last, ade jugak benda yang aku nak wat selain melayan FESBUK je. ok, aku da start bosan ngan  LAMAN SOSIAL tuu. memang, ye aku taw, dengan care tu je aku dapat contact member2 aku, ( secare fizikalnye nampak free,, hehe at least xnampak sangat dari mesej on PHONE. telan kedit sane sini. hehe memang aku KEDEKUT. so what? aku amek kesah gak pasal kawankawan aku. haha. ) 

tapi yelaa, aku duk contact2 dorang sume, tapi dorang TAKDE depan mate aku ! sume tuu tak mengubah apeape la wehh. ish. rindu korg wehh. ye, aku TAK TIPUU ;( so, ni laa jalan aku, wat belog, hehe cerita ape yang patot. hehe ok, tuu jela. awal2 lagi da kecokeco panjang lebar. ni yang aku benci ni. haha k END.