IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

29 December 2010

MALAYSIA !

go go go. hari ni, wat betolbetol wahai pemain bola sepak malaysia. aicehh, macam le si safee sali, amri yahya nak bace belog haku ni. HAHA mestila tak ! bia kan aku syok sendiri. so, hari ni hantam kasi hebat ok guys. 3mata ade dalam tangan da ! hokeyy.


ape yang aku baru tahu pasal sistem game AFF ;

1. kalau laa team kita kalah ( KALAU JE, JANGAN TIBATIBA NAK MARAH AKU SEBAB DOA BUKANBUKAN) kalau la kan, kita kalah 3-0 kat INDONESIA malam ni, mata da seri kan? tapi kita dikira sebagai pemenang sebab kemenangan awal, MALAYSIA yang buat dulu.

2. kalau kita kalah, ok maaf sekali lagi. kalau sahaja ok, kalau kita kalah 4-1, ngan INDONESIA, masih kita lagi yang dikira sebagai JOHAN, sebabnya, kita bolos satu gol kat negara dorang. dorang ade gol kat negara kita? TAKDE kan? yeahh.


ok, korang xperlu lah nak marah sampai dendamdendam bagai kat aku ye. aku start je cam doa yang bukanbukan, tapi tu KALAU je kan aku kate tadi?  tengok, lastlast aku doa yang baik kan? due2 statement aku tu berakhir dengan kemenangan MALAYSIA. so, chill hokeyy !


kan malaysia ku gemilang ! insyaALLAH evor aftor. ameen (;



sumber : bukan dari BERNAMA tapi dari orangorang yang aku percaya.
kalau ade ke'SONGSANG'an fakta, surrryyy la yoo. HAHA ;p