IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

10 January 2011

AJL



aku nak jadi pengkritik bebas. kau jangan sebuksebuk. tepi ! ;



1. ok, baju CHERYL seksot.

2. sebenarnye lawa jugak baju CHERYL, warnanyaa !

3. ally hansam gilak plakk malam tadi. OMG

4. faizal ismail, lawak laa kau ! HAHA walaupun audience xgelak, bia aku yang gelak. superb !

5. yuna, baju ang semat bhaii. thumbs up. * tapi sorry, aku xsuke lagu kau, sebab slow. tp meaningful !

6. ok, aku da lupe sape yang buat next perfomance. HAHA.

7. randomly aku pick jela ea. gimik untuk lagu PELITA. best, aku suke perang. *dan malu nak cakap, aku baru taw sejarah band A.P.I korang tuu. hihi

8. hujan, nope. noh je yang aku nak komen. suare ko makin down. thanks.

9. drummer band mane yang hensem tuu? i heart youu, tibatiba. hee ;)

10. hafiz. noktah cinta. walaweyhh, mulamula ko start, aku ingat xde gimik. buhsan, but then ade jugak.        tekemjut betaa.

11. shahir. eyh eyh, mane braces ang? ohh no. aku nak tengok braces ko je *trus tutup tb !

12. ni da ikut pesen sape ke artis yang bawak satu kampung tu? aduhh lupe lupe ! demm. ha, camtu laa jugak adira. ini kisah malam tadi.

13. hanyut dan selamat malam. aku xtengok. tu je performance yang aku tinggalkan. sebab aku xbape suke faizal tahir. thanks :)

14. blackkkkk !! wahakk. aku minat kau. gilak. HAHA suare ko sedap. fullstop.

15. si juara. aku xsuke nak mention ni. xdapat terima kenyataan. sape yang aku harapkan. selain anda, yupp anda, ANA RAFFALI. baju anda warne merah, xlawa. langsung.

16. berlari. ini yang kau nak tiru ala-ala RAIN tu? xjadi. sila tambah berat badan anda ye, tomok.

17. aku xsuke band ni. tapi lagu aku suke laa. HAHA bunkface. em, tolong jangan selekehselekeh.

18. sape lagi yang aku xcomment? HAHA aku penat le maksudnye ni.

19. nak comment lagi, ziana zain. ur voice mantop bahh.

20. lawak of tha dayy by faizal ismail . SHADAP NOT SHADAP.




itu saje ye. yang penting xpuas hati ngan juara. terima kasih ;)
p/s ; sorry for using word 'aku' dan 'kau' sebagai ganti nama. aku punye suka. thanks ;)