IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

04 January 2011

AZAM bin NEKAD




aku selalu beringat dalam hati aku, kenapa aku nak selalu sangat pertikaikan apa jasa negara kat aku selama ni. kenapa aku xpernah pikir something untuk aku pulak yang bagi kat negara ter-cen-te-ha ni. kan? 


ape sangat la kau pikir cam orang tua ni MUNIRA ?

ape kesimpulannya yang aku bebel panjang2 atas ni? as a conclusion, sempena no dua (2) dah ambik alih duduk depan gantikan no satu (1), aku pun dah wat azam. salah satunyeeee, INSYAALLAH ye kawankawan, aku nak belajar sampai aku penat.

ni tekad aku, kalau aku d panjang kan umur dan dimurahkan rezeki. kalau xde aral melintang, xde yang menghalang aku untuk sambung belajar, aku akan teruskan sampai aku da betulbetul puas hati dengan pencapaian aku.

aku sebagai orang perempuan, tu jela yang aku mampu buat. KEPUTUSAN UNTUK DIRI SENDIRI. ade tokoh yang mengatakan, perempuan yang hebat ialah perempuan yang MAMPU DAN BERANI MEMBUAT KEPUTUSAN UNTUK DIRINYA SENDIRI. so, aku da buat. korang marilahh :)