IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

15 January 2011

conteng.




hari ni hujan, kann? sangat lebat kann? lame kann? alhamdulillah. ni semua nikmat ye. 



okayy, aku redah hujan hari ni. untuk ke pejabat. kenapa? sebab kat rumah xhujan punn ! sampai half wayy hujan lebat gilak. so, xdela aku get ready pakai baju hujan ;( ouh mann ! da name punn aku redah hujan kan. mestilah aku naik motor sayanggku. kalo naik keto, redah hujan tu, nampak naw le atap keto bocoq. elok buang ke laut je ! xpun bakar wat BBQ.


da hujan punn lebat, memang xkemana laa. hujan berhenti sampai kul11.00pg. kat sini la. tempat2 lain ade yg hujan kejap2, ade yang baru nak hujan malam ni. kann? ok then, tepat kul 12t/h aku balik, bajet2 ade anak 10 orang yang nak kena suap makan kat rumah kan? HAHA aku balik masak untuk adik aku la. die penat hari ni. hujan lebat gini pun, MERENTAS DESA jadi. haa kau, lecet sana sini. 



aku balik masak okai. sampai umah masak nasik bagai, HAHA bukakbukak peti ais, tengok le ape yang boleh d laukkan. ayat nak bajet bapak ayam. LAUK bhaii. ok, aku tengok2 ade le, cili benggala sebijik, daging burger pun ade le. goreng, kelentang kelentung. ni lah hasilnyaa ;





as a conclusion, menu untuk arini ; nasik, sambal daging burger, air bandung pesyen bancuh lajulaju. 


END


p/s ; truss aku teringat bebudak umah. ;( miss them.