IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

25 January 2011

kriteria blogger ;



tetiba kann aku teruss nak ceritaa pasal ape pandangan mata aku ni yang perlu ada pada seorang blogger. ok, kejap. ini pandangan dan dan dan pendapat aku saja. so please, jangan marah2 hangin2 ye, awak2. 
ok ini yang aku boleh list kan ; 


  • blogger mesti pandai menaip (xpandai menaip, g beli diari ketas tu. kedai buku banyak)
  • blogger jugak mesti lah tahu mengeja (ok, ni xwajib, sebab aku pun kadang2 gedik nak shashul bagai . ehe ;p )
  • blogger juga xboleh dari kalangan yang buta IT (sekurang-kurangnye tahu la camne nak on PC or laptop)
  • blogger seharusnya ada camera, @ phone yang berkamera (alaa awak, kalo blog kurang gambar, BOSAN LAA *statement jujur )
  • blogger juga mestila seorang yang cantik ! (baru ramai nak follow, ntah ape2 entri die post pun, ade orang nak jugak bace, dari xpenah2 follow orang terus rajin. kann )
  • blogger tu mestila mesraaaa~ (kalo ayat xbest je dalam entri die, trus yang follow tu, tertekan button STOP FOLLOWING, ups sorry awak, xsengaja,, saya follow awak balik. JANJI KOSONG !)
  • blogger kena la pandai menghias ( blog tu xde gadget, blog tu muram je, blog ni xde FOLLOWER GADGET,, lagsung xbest. xnak follow laa!  ha, camtu skali kann )
  • blogger mesti la mempunyai jalan hidup yang best ( penuh ngan aktiviti dalam hidup die, emm teringin jugak aku nak carik blog PENGANGGUR MAT REMPIT TEGAR, agak2 dorang ade blog x? )
  • blogger jugak mestilah pandai hipokrit ( eyh, mesti ade sikit korang tipu2 kan. xtipu dalam ayat, tipu dalam gambar kann, OK MACAM AKU LA . haha )
  • blogger mestila orang ( peliss, cukup2 lah broadband jadi beruk, )
  • blogger mestilah ade rase jemu ( untuk ape? ha kau, kalau xjemu, ko bayangkan asyik keje nye nak menaip, satu entri 12kali kena tekan older post. JENUH nyahh )

tu la sebabnye aku xramai followers, HAHA sebab kebanyakan nye yang kat atas ni pasal aku laa. terutamanya, AKU NI XCANTIK, dan blog aku TAKDE FOLLOWER GADGET. aha ! sekiann ;)