IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

26 January 2011

aku masih perempuan


aku ni truly perempuan ke? memang xla kann? aku ni sebenarnye xfeminin mana. tengok bahasa pun da tahu kan? dress up aku, kalau nak macam perempuan melayu terakhir, memang xdapat der. yang beza aku dengan lelaki hanyalah tudung *aku bercakap mengenai fizikal. aku sepak laju2 kang kalo kau pikir lain.

pasal percakapan, aku penah kena tegur la pasal hal ni. tapi ini aku. aku cuba jadi diri aku sendiri. perangai aku plakk, heyy memang xlemah lembut laa. kalau masak pun mesti nak kungfu. tapi derr, insyaALLAH xla seumur hidup aku xpernah nak jadi sepenuhnya perempuan, pernah je  ;

  • waktu aku solat. WAJIB MUSLIMAH.
  • waktu aku demam. HAHA ;p
  • waktu aku dengan kaum yang lagi tua dari aku, *eceh
  • waktu aku ade orang nak minang aku. HAHA
  • waktu aku jumpe ASYRAFF MUSLIM, wewitt
  • waktu aku nak beli baju ala-ala ladies. aww aww
  • waktu aku nak beli selendang, tudung bagai. 
  • last but not least, waktu aku pakai baju kurung. alahai.
woiwoi munira, sesuai ke kau jadi perempuan? pakai make up kelam kabut,, memang xladies. HAHA k laa. fullstop la ye. chow ;)