IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

04 January 2011

pesona team :)



ini nama class kami. pesona. nama kereta. 


SMKS19, SHAH ALAM sekolah aku. ehh ape de hal kau sekolah sane, MUNIRA? kate stayy KUALA SELANGOR. ini bukan kesah budak kampung nak sangat masuk bandar ok, ini MUNIRA name je orang sini, tapi hati wa kat SHAH ALAM ok. 

meh la cerita sejarah haku, MUNIRA SAJUTI ;

dilahirkan dan dibesarkan di teluk intan, PERAK.
( 1991 - 2001 )
pindah ke SHAH ALAM, selangor
( 2001 - 2010 )
pindah KUALA SELANGOR, still in selangor,
( awal tahun 2010 )

buttt !! aku xikutt skali makpak haku yee. pindah barang je,, HAHA. ok sekarang aku praktikal kat JKR sini, JKR KUALA SELANGOR, kira aku akan stayy sini untuk 6bulan semenjak bulan11 yang lepas. 

then aku akan balik SHAH ALAM balik, dae aku study kat sane laahh. rumah sewa tempat aku bersarang sampai habes study nanti. itulah perancangan nye.

ok, back to my post's title. pesona teamm. sebenarnye team ni xwujud punn. ape pasal? saja aku bagi nama ni. team ni bukan 1kelass ye temanteman, hanya 
lima orang. take a look ;


HALIMAH, SYAMIMI, AIN, aku and AININA. kami berlima satu kelas, sejak form1 dan alhamdulillah sampai ke form5. memang best kawan ngan mereka. aku rindukan dorang. sangatsangat

ye, kenapa aku cakap camtu? sebab kitorang mula dingin bila da masuk form4. maybe sebab kawankawan gelak yang lain semuanye dah berpecah, masingmasing dah xsamesame. 

look, aku rase gambar ni punn kitorang amek secara xsengaja. padahal masih lagi xberapa ok ni. puncanya ape? ntahlah. aku pun da lupe. 

yang aku harapkan sangatsangat, kita boleh buat reunion untuk PESONA team tu. satu kelas bole? jap ye, aku nak ingat balik namanama korang semua ;)

ladies first 
ainMIMIaininaHALIMAHaidaAMALINAnesrinSHKEYLAfatinSHAHIDAhamiliza

men 
ALISALIMANiqbalIQMALaimanALIFFfarhanRAIMIhafizHAIRIayieSYAMIM
azriFAISALhizubairSHAHIZAN



p/s : tiada pembahagian kasih sayang yang berat sebelah di sini yee,, aku sayang korang semua. nama yang di bold kan itu adalah kerana kemalasan memuncak untuk menekan spacebar ketika menaip. SEKIAN.