IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

24 February 2011

jangan la nak tunjuk pandai sangat.


bloggers, readers ;) hye !



korangg, camno boleh tersosek masuk blog aku ni? aku pakse masuk? HAHA sebab aku tembak ( tag ) korang? HAHA aku memang suke tag laa. korang jangan la risau ea. kalau pun korang tak masuk blog aku ni, korang bace pun okayy pe. *apela aku taip ni -.-


dan kate kan laa aku ni antara follower blog korang, aku xkan nye stop following korang hanya sebab korang xjenguk blog aku. kalau korang friend aku kat FB plakk, xyah la nak risau, aku xkan nye nak remove korang semata-mata korang wat2 xnampak kewujudan blog aku ni :)

------------------------------------------------------------------------

okayy korang, hari ni aku tetibe pikir, macam2 hal yang kita xleh buat kalau ada penghalang kann. alamak, cane nak explain ea. aku xreti la. xpe laa, aku try wat ayat2 kat bawah ni, dan korang mesti boleh paham punye. kalo tak jugak,,,,,,,,,,,, emm tekan [X] wane merah atas tu :)

dan, sebelum ape ape hal, aku nak bagi tahu yang benda aku list kan kat bawah ni nanti, adalah ayat yang keluar dari otak aku sendiri. penerimaan dari korang sama ada positif or negatif, aku terima :)


>> kalau tak pandai berkomunikasi, tak ramai kawan. heyy look, sikit pun aku tak menghina mana-mana pihak. setiap orang ada cara berkomunikasi dengan cara nya tersendiri kann? habes tu, kalau senyum pun xreti, mate pun nak jeling sokmo, mane kau nak cekau kawan? <<



>> kalau baik sangat, orang tak suke. ayat biasa orang bagi " kau skema sangat laa , aku cam xberapa minat laa nak kawan ngan ko. baik bertempat la der " e'ele. kecoh gilaa. xnak kawan sudahh ;| <<

*kite nerd. ade sape nak kawan ngan kite takk? marilah kawan, marilahh o.o


>> kalau banyak sangat wat mega sale, jadi andartu. haa, ni spesifik untuk perempuan la kann. hari-hari pun nak jual mahal. haa, merasa la awak title andartu tu. orang bagi free je,. xyah nak tawar menawar dah. kann? *alamak, tetibe seram sejuk . <<



>> kalau semua pun nak educated, tiada la pelangi kehidupan. ececeh, haa, yela. sume pun nak jadi dokto, loyer, dato', menteri,, sape nak jadi perompak? sape nak jadi mat remp remp? dah tak gune la polis kalo gitu. dah, takde la 999 kat tv3, 360 pun takde. ish, aku da la minat cite2 cenggitu ;( << 



>> kalau takde SB, aku tak kenal kau. haa,, pulak dahhh. SB tu ape? sahabat blogger weyy. group untuk bloggers kumpul. takde group ni, aku tak kenal la kau, korang,, korang sape? aku tak kenal, xkenal.  ihihihik <<



>> orang yang pelupa, tak leh pakai shawl (selendang) , yela punn,, kalo nak solat kan, mesti la bukak shawl kan untuk berwudhu' . kann? da selesai, nak lilit2 balik kat kepala. bila da lupe, kepala pening, otak pun pusing, sudahnye, haa, kau, selimpang je. okayy senenggg ! <<


*ehehe. yang ni i nak belit katne lak? kat leher u bole? pelisss.


>> kalau takde duit tak boleh bercinta. yela, nak keluar sekarang, semua pun duit kan? xkan hari2 nak dating, nak lepak playground je. u naik buaian, i naik jongkang jongket. kot ye pun nak gurau2 senda sambil kunyah chewing gum, pun guna duit ! kann? <<



>> kalau semua setia, takde la kecewa. sape nak layan cerita-cerita ROSYAM NOR? KHABIR BAHTIAR? sape nak layan novel-novel. sape nak wat syair 'aku doakan kau bahagia disamping orang yang kau pilih, biarlah aku begini sahaja, sendirian tanpa teman ' *erk <<



>> kalau DSLR tiga singgit, sape nak tangkap gambo sape? heyy, dah murah, sume mampu beli, ha sape plak nak jadi model. sume da bantai jadi photographer, sudahnye ;  weyy, kau tangkap gambo aku yang tengah tangkap gambo kau. okayy? <<



aku rase cam membosankan jela aku nye entri ni. waaa ;( xpela aku xmengharapkan pape la pun. korang bace jela. aku ni tak reti la nak wat ayat yang boleh menarik perhatian korang bace blog aku *wat bulatan kecik2 atas lantai.


BOSAN BOSAN BOSAN !!!