IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

24 March 2011

you are beautiful than what you think.


HEYY korang :)


tak, aku bukan la seorang yang cantek, cun lagi la menyimpang, comel? perghhhh, lagi la jauhh . tapi penah laa akak aku cakap yang aku ni confident je nak kenakan ape jenis baju, tudung, shawl, fesyen2 bagai. disebabkan itulah aku nak bagitahu, camne orang tak cantek cam aku ni boleh jadi CANTEK! yeah ! tiba-tiba semangat kan ?! nahh



yang pertama ;

kena jadi tak malu. tak malu kat diri sendiri. HEHE tak malu kat diri sendiri means, korang kena buang anasir jahat kat dalam diri korang tu. kata hati yang negatif. sikit-sikit taknak lah !, malu lah !, segan laa,,! lempang nak? amboi, garangnye ai ni. HAHA ce tengok muke tak malu aku ;


sabar, jangan muntah lagi. HAHA ade lagi kat bawah. kat bawah ;p


yang kedua ;

pastikan korang tahu ape fungsi nya webcam kat korang punye laptop. netbook. notebook. nahh, bila dah tahu, apakah FONGSINYA, mari kita manfaat kan ! jangan sia siakan peluang yang ada ! online guna PC? manfaat kan fon berCAMERA korang tu,,, takde fon berCAMERA? diamlah kau ! HAHA bila dah manfaat kan, tu yang jadi camni ;


ade gambo ulang2 ke? gasak. HAHA



yang ketiga ;

buat folder named SYOK SENDIRI . heh, dengan care ni la boleh tengok balik muke kite , yang elok ke yang buruk ke, super hodoh ke, aish aish. HAHA bila dah tengok, yang buruk2 tu, buang laa. HAHA yang cantek2 elok2 je simpan. pastu setiap kali on PC je, bukak folder tu, pastu tengok sampai pengsan. HAHA pastu puji diri sendiri,


lawa nye aku. 
comel jugak aku ni kan. 
eyh, manis nye ai ni.



yang keempat ; 

confident ! eyh, minah tu pakai cantek, aku pun nak jugak. okayy, pakai ! yakin yang kite pun cantek. peduli ape orang kata, janji kite puas hati dengan diri kita sendiri. sebab, aku beli ni semua, tak pakai duit makpak korang :) heh. bole tak camtu? HAHA



okayy tu sahaja kott. sebenarnye aku nak wat entri pendek. pendek kan? HAHA yess yess ! tak tak, sebenarnye saje je,, aku tengah menggeledah pic album aku. alang2 bek aku tunjukkan kat korang. HAHA ade tak yang nak amek gambo2 aku ni jadi wallpaper ? sila-sila. *ee. takmalu.


bye.