IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

01 March 2011

sape suruh kau annoying sangat. nah masuk kau dalam blog aku !



| entri luahan perasaan yang melampau |


assalamualaikum ;)


aku takkan cerita pasal emosi aku berkenaan rusuhan yang berlaku dua tiga hari ni. sebab serius memang aku benci orang gaduh dalam blog. ape ko dapat? aku sepuk sorang-sorang baru tahu. dah la berjantina lelaki plak tu ! dua-dua sama je. aku malas nak pihak mana-mana. okayy aku da tercerita pun. bye.


dah, mari duduk dekat ngan nenek meyhh. nenek nak bercerita, cerita tauladan. hari tu kann, nenek kann,, ya ya ya, hari tu punya cerita. haritu,, nenek g la makan ngan abah nenek , *tak tahu aku, korang nak panggil ape, nenek pegi la makan ABC,, 


amek port baik punyaa. tepi sekali. memang best, sebab amek tempat baris kedua dari telebesen. haa, sedang elok layan channel ape tah., raja lawak,,, nenek nampak laa ade dua couples gaye macam nak masuk kedai makan tu.


waktu yang sama, kedai tu bukak radio lagu TIGA MALAM TANPA BINTANG, kecik2 je volume dorang bukak. aku nampak la 2 couples tu nyanyi. sambil dorang pegang tangan sesama pasangan masing2. aku pun cakap laa. COOL. memang agak tak sopan kat mata-mata lain, tapi aku cam WOW, SWEET COUPLES EVER AFTARRRRRRR !


okayy, over. then, aku alihkan kan balik mata empat aku *hilang truss nenek aku. HAHA kat telebesen. sambung gelak. kikiki, comel je aku gelak. kann, comel kann? pfft. pastu elok plakk dorang berempat amek port betol-betol depan telebesen tu ! 

arghhh. pergi, pergi !! 

jerit batin aku. yang jahat. tapi batin aku yang baik cakap  ;  


TAKPA MUNIRAA, ANG TRUIH JAA TENGOK, TAK SALAH AIH


okayy :) aku pun truss jela tengok kan. peduli plak aku. tetiba aku jeling2 sikit awek2 tu. sah,, die pikir aku pandang balak dorang. 


heyy, kalo tak nak orang pandang balak ko, bagi dia topeng amuk.


nahh, puas hati. lagipun aku tak pandang balak ko, aku pandang telebesen. ish. truss aku tak tengok2 telebesen dah. menyampah. serius. kali ni takde sweet untuk korang.


itu boleh trima akal lagi. fine aku paham perasaan ko, awek. dan tiba masa nak amek order, weyy haaa,, satu restoran tu la ko nak bagitahu kan. menjengkelkan weyy. tambah jengkel lagi, awek2 dorang bole gelak2, suke bila semua pandang ko? nak tarik perhatian kann? aku tahu.


nahh, mamat ni pun xsuke taw !

dah. tetiba dorang diam. aku pun curik2 la tengok telebesen sebab nak jugak tengok, ape yang dorang duk gelak2 tu. arghh. tension,, tak sudah2 nak jeling aku. ish yela, aku diam sini ! ,,,,,,, pastu aku terdengar laa dorang kecoh2 makanan da sampai.


eyh, yang tu aku suke. sebab aku pun kecoh bila order kite sampai. HAHA okayy, elok makcik tu da blahh, ha nyahhhhhhhhhhhhh,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


ALLAHUMMA BARIKLANA FIMA ROZAKTANA WAQINA AZABANNAR. AMIN !


memang spesis korang ni, cakap kuat, gelak kuat, baca doa pun nak kuat ea?! heyy, girls boys, mari aku nak habaq sikit, korang tu duk MALAYSIA. orang MALAYSIA kebanyakannya macam aku. ye , macam aku ni,, "SUKEEEEE SANGGATT" tengok benda yang macam korang buat tu. 


haa, jangan laa nak marah kalau orang benci korang. orang lain pun bercinta la, AWAKss,, ye, boleh bercinta, TAK SALAH . tapi jaga adab dengan orang ramai. ko hidup bermasyarakat. ingat tu,, jaga sikit batas tu,, dan anda membawa anak dara yang bertudung,, itu pun satu hal jugak.


aku memang cerewet bab2 macam ni,, sebab so far alhamdulillah aku takde lakukan macam ni lagi *kott. dan aku nak bold jugak kat sini, AKU PUN PERNAH COUPLE , dulu la tapi. hee ;D okayy. so, ko jangan nak cakap aku jeles ke ape. sikit pun tak,, so sebagai penutup, nahh ;


sape suruh kau annoying sangat. nah masuk kau dalam blog aku !




p/s ; aku manusia biasa jugak. pernah membenci dan di benci. 
sorry kalau aku mengacau emosi korang yang tengah bercinta tu ! 


okayy bye.