IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

11 March 2011

tiga perkataan pun dah cukup.



dalam hidup ni, banyak dah yang kita face kan *okayy aku benci ayat tangkap emo kat mula-mula entri. ceria, ceria ! hai kawan-kawan, dalam hidup kita ni, banyak dah yang kita face kan kan? *okayy, ni cam gedik sangat plak. adess. macam biasa, macam biasa !


as salam korang :)


start2 entri pun dah membosankan kann? pfft. memang patot la aku tak ramai follower, dan takde yang suke bace entri aku. ye, sekarang sume bloggers duk sibuk wat entri dorang pasal follower yang masing-masing dah cecah 1k, aku plak? 1r,, ratus laa. gelakkan aku, silakan silakan *nanges bawah bantal


nak nanges bagai, meluat aku dengan pangai budak2 aku ni. HAHA sudah, sendiri taip sendiri gelak,, dah dah ! aku tak nak fokus. fokus pada entri , no bukan entri, tajuk, no bukan tajuk, title post *serabut. dah, hilang keayuan aku, bila aku pun pening bila baca balik ape yang aku taip ni . dem dem dem.


korang tahu, benda ni aku pernah dengar dalam radio,, tengah cun cun lap2 spect guna tisu, aku dengar iklan yang pasal 3words bagai dalam radio. aku ni memang jarang dengar radio, bila dengar, nahhh fokus nye,, aku sendiri rasa bodoh. ish. ye la, cam hape je, tinge kat speaker, muke wat2 comel. gila annoying kann?


okayy, cuci mata dulu sebelum pape hal. jangan pengsan lagi, entri aku panjang lagi ni.



3words. aku dah selalu sangat orang bagi kat aku, hanya dengan 3words ni. aku percaye, dengan 3perkataan *kejap 3words, kejap 3perkataan. ahh kelam kabut. saja, dunia boleh jadi tak aman,. e'ele, boleh tak percaya pulak. serius ni. baik untuk budak2, remaja, ORANG TUA, pelajar mahupun pekerja,,


dengan tiga perkataan ni jugak laa aku belajar macam-macam,, itu cite pasal aku la kann, walaupun aku tahu korang tak nak tahu, tapi aku nak bagitahu jugak,, HAHA kalau cite orang lain, dengan 3words je, boleh sedih, gembira, nanges, gelak,, sendawa, kentut, lagi ape,, er er er beghak.*pengotoq !


dah, aku malas nak cakap banyak,, orang pun naik meluat sudahnye nanti, aku yang susah, taip panjang tengah gelap gelita ni,, gilaa, aku nak jugak update blog, nak jugak, nak jugak. sudahnye takde sape yang baca. HAHA dem. cukup tu, nahh 3perkataan untuk korang ;


aku benci kau !
saya saman awak ! 
saya minta maaf ;(
kami ingin berperang !
saya cintakan awak :)
aku tak sengaja !




khas untuk awak :)
saya ceraikan awak !
saya sayang awak :)
jangan pedulikan aku.
awak tipu saya ;(
awak terimalah saya :)
kau gemuk sangatlah !
saya terharu sangat :)



gambo takde kena mengena. ni ubat hilangkan pitam sambil membaca entri aku :)


saya sanggup berkorban.
saya pecat awak !
markah awak ditolak !
kahwinlah dengan saya ;D
kenapa mesti begini ;(
dia kena langgar :0
awak akan dihukum !




yang ni pun takde kena mengena lagi. kikiki. adakah anda semakin nak pengsan? cool :)



menyakitkan hati betollah !
kita berpisah saja.
jangan berputus asa !
aku belanja kau :)
awak terlalu sempurna
kau tak cantiklah !
awak dibuang kerja.
keputusan awak menurun


dah laa, aku jadi bosan. HAHA banyak lagi, tapi aku malas dah nak list. kang kena cop, pemalas sebab penuhkan entri ngan benda camni je. tu okayy lagi, ade yang juling baca post aku ni, haa cane lak tu? demam ke, pengsan ke, muntah hijau ke, HAHA. 


aik, kenapa ? HAHA tak suke klik [X] la enon, stalker entah pape je. HAHA eyh sory-sory,, terima kasih stalker ku. len kali datang lagi :)


bye