IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

23 April 2011

cerita berantai

--------------------------------------------------------------------------------



Boss berkata kepada Secretary :
Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.


Secretary menelefon Suaminya
:
Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti...


Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama
seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama....


Buah Hati menelefon Murid tuisyennya :
Saya kene bekerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen...


Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya
:
Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama...


Atuk (the 1st boss) menelefon Secretary :
Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh...


Secretary menelefon Suaminya :
Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah membatalkan outstation tu...


Suami menelefon Buah Hatinya :
Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya. .


Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya :
Minggu ni kelas tuisyen mcm biase. 


Murid Tuisyen menelefon Atuknya :
Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk.


Atuk menelefon Secretary :
Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi uruskan semuanya..



-------------------------------------------------------------------------------------


gua agak, gua agak jela kann, kalo korang paham, gua agak, korang senget. pe de hal? memang aku tak puas hati, sebab gua pening nak paham cite berantai yang cenggini. memang gua menyesal masuk website tu,, 



OKAYYBYE



*entri ni je aku guna GUA,, jangan risau. hakhak!*