IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

25 April 2011

gua lu i you aku kau saya awak



hye peeps. peeps tu ape? peoples laa. okayy todayy gua nak cite la, pehal gua tetibe guna gua dalam blog gua. sekarang, lu kira berapa banyak perkataan "gua" yang dah gua taip wat mase ni. hakhak ! gua tanak cakap banyak. gua nak bagitahu korang sume, kenapa gua menjadi semakin tidak sopan dengan penggunaan bahasa ganti diri , dari saya > i > aku > gua. kenapa gua lebih memilih "gua" dari sume2 tu? jom cekidaut gua punye pendapat ;



  •  AWAK + SAYA ,, pehh, habes ayu kalo gua guna bahasa ganti diri ni. bila muka gua yang guna perkataan ni, baiklah, carik muka gua kat side bar kiri blog gua,, okayy dah tengok? muke gua guna SAYA,, beb muka gua guna SAYA? memang tak layak. muke nak gengster, guna SAYA? tu tandanya gua mintak pelempang. hukuman paling ringan orang nak bagi kat gua pun, sekeh laju2. gua bagi contoh laa,  


AWAK SEMUA, SAYA DAH UPDATE BLOG SAYA,, JEMPUTLAH MASUK. JANGAN LUPE FOLLOW YE,, KALO AWAK TAK FOLLOW, SAYA TAKNAK KAWAN AWAK !



  •  I + YOU ,, okayy yang ni takleh blah. berdasarkan muke gua yang sama,, gua nak lu agak2,, camne lifestyle gua kalo gua guna I dalam blog gua. paling tidak, gua ni jenis yang up-to-date girl. tak pun, uptown girl gitu,, pehh, tu bukan gua,, gua tak rasi ngan perkataan tu. kalo gua guna, gua sendiri pengsan 13 hari. paling cepat seminggu gua pengsan,, tak dapat terima kenyataan yang gua boleh guna I. ce lu bayangkan gua cakap menda ni kat lu,,, agak2 muntah kaler ape yang kua? ;


YOU ALLS,,, I DAH UPDATE BLOG I, JEMPUTLAH MASUK. JANGAN LUPE FOLLOW I YE,, KALO YOU TAK FOLLOW, I TAKNAK KAWAN YOU !



  •  AKU + KO ,, haa, yang ni agak2 kena ngan jiwa gua. cumenye kadang2 gua cam tak senang bila ada KAUM2 TUA baca blog gua. yela, berKO KO plak gua ngan mereka. SENTAP HATI MAK NAK,, tu yang dorang drop comment kat entri gua. pehh, kena balik kat muka gua. hakhak ! tapi bila wat ayat, cam er er,, boleh la gempak sikit ngan expresi yang gua nak sampaikan. kire mesej kalo gua marah tu sampai laa, kalo gua bengang tu, timbus sampai belakang la orang yang gua nak attack tu. 



KORANGG,, AKU DAH UPDATE BLOG AKU,, JEMPUTLAH MASUK. JANGAN LUPE FOLLOW AKU YE, KALO KORANG TAK FOLLOW, AKU TAKNAK KAWAN NGAN KORANG !



  •  GUA + LU ,, haa, kali ni aku suke. walaupun penggunaan ganti diri ni masih lagi dalam pertimbangan hati gua,, gua rase cam cool, bila gua cakap tu, pehh gempak sy*al ! okayy dah pandai bintang2 situ. beb, ni baru la sempoii ! hakhak ! gua cite nak over je,, tapi lu jangan risau,, gua sebenarnye ayu,, cume cam bese, bila gua nak guna GUA LU ni,, gua tengok orang jugak. kesian kalo KAUM2 TUA yang datang blog gua kena LU dari gua. so malam ni gua nak duduk2 menung, pikir balik,, betol tak keputusan gua nak guna GUA dalam blog gua ni. cam semalam gua dah pikir2, gua rase kalo wat ayat GUA LU ni, cambest ,,




LU ORANG,, GUA DAH UPDATE BLOG GUA,, JEMPUTLAH MASUK. JANGAN LUPE FOLLOW GUA YE, KALO LU ORANG TAK FOLLOW, GUA TAKNAK KAWAN NGAN LU ORANG !



BYE


*cam hanging je mesej yang aku nak sampaikan -.-*