IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

08 May 2011

cerita yang gua sendiri tak tahu nak bagi tajuk ape.

cerita bermula di sebuah klinik. sepasang suami isteri yang baru berkahwin selama 3bulan, berjumpa dengan doktor bila dapat merasakan yang kesihatan mereka kurang memuaskan dan tak stabil. *er er, kurang memuaskan dari segi ape, gua tak tahu,, tapi kalo dah suami isteri, paham2 la der,,


doktor : erm, saya rasa,, awak berdua terlalu kerap melakukan @#$%^&*&^%$#@!,,

suami : [ memandang isteri ] awak la ni.

isteri : saya plak !

suami : habes tu doktor,, macam mana kami nak memulihkan keadaan seperti sedia kala.

doktor : saya nasihatkan, awak berdua jangan terlalu kerap melakukan *&^%$#@! . ape kata awak berdua hanya pilih hari yang bermula dengan huruf S,, dengan itu, kesihatan awak berdua tak terjejas.

suami : baiklah doktor. kami cuba [ memandang isteri ] 

isteri : kami? abang laa ! saya okayy jela !



di rumah seperti yang telah dicadangkan doktor, suami bersetuju untuk melakukan *&^%$#@! hanya pada hari yang bermula dengan huruf S,,,

-
-
-
-
-
-
-
-


selasa sudah berlalu,, tiba hari rabu, suami gelisah,, hari khamis, suami menjadi tak senang duduk,, makanya apabila sampai hari jumaat, si suami berjumpa dengan isteri untuk melakukan *&^%$#@!  
*jangan ingat gua suke nak taip yang simbol2 tu,, 


isteri : er abang,, jap2,,

suami : kenapa ni ?

isteri : kan doktor cakap, hari yang mula dengan S je,, hari ni hari ape ea abang?

suami : arini kan hari SUMAAT  :)


OKAYYBYE


*jangan comment yang bukan2*