IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

07 May 2011

bibir mungil lepas pakai lipgloss ni.

bibir mungil, tahu? HAHAHA okayy aku terGELAK BESAR. saje je gua nak rekemen something yang bagi gua, NEW la konon. sebab gua baru je beli. malu nyewww,, kuno nyewww gua. tak silap gua, menda ni release bulan january. see, betapa kuno nye gua ! okayy,, untuk pengetahuan korang, gua dah banyak jugak la cube lipgloss/lipice bagai,, tapi sume cam tak puas hati je weyy,, so gua pun terpandang,, terpandang beb,, eyh, cam cun je lipgloss ni,,




make sure korang amek yang ni,, jangan amek yang lainn,, gile juling mate gua tengok banyak gila warna dan perisa. wwahhhhhhhhhh ! perisa weyy,, HAHAHA gua ni suke pakai lipgloss/lipice yang sedap2. HAHA gila. okayy back to our topic,, setelah dua kali gua apply lipgloss ni, gua rase pehh, hebat weyy, serius berfungsi collagen tu,, dan mungil plak bibir gua ! awmm. HAHA geli je gua bace ayat gua,,



plus,, kalo korang takde kunyah or makan ape2, lipgloss ni, boleh tahan selama 2,3jam woyy ! tu yang paling gua nak highlight kann. gila lame kann? so,, beli laa, beli laa ! semalam gua beli,, rm18.90 jeww, arini gua dah tak tahu, naik harge ke hape,, tapi beli jela woyy, berbaloi kott,, bukan mahal mane punn kann,,




MAYBELLINE TAW, MAYBELLINE  
*gua baru perasan yang gua tak letak brand. HAHA




pesanan, gua bukan kaki mekap sane sini, tapi gua amek berat jugak hal2 kecantikan ni,, walaupun GUA TAK CANTEK. peduli ape gua. bedal je ! HAHA



OKAYYBYE