IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

22 May 2011

perempuan tertinggi

tadi gua tengah sedap2 mencekik, adik gua datang sebelah , eyh depan gua,, ohh lupe, gua mencekik pisang goreng,, xsilap gua laa, sebab gua banyak sangat makan arini, so gua tak ingat dah. gua cekik cucur udang, cereal+susu, meehoon sup, goreng pisang dll. dll tu maksudnye, Dan Lain Lain :") okayy sambung pasal adik gua tadi. cam biasa, bila adik gua bukak mulut, biasa soalan tak berasas kua dari mulut dia ;



adik gua : kak nia, bace tak metro harini?
gua : [celah mane nak cekau metro? dari tadi aku mencekik je kat sini] gua pandang die tajam.
adik gua : xpela, bia ajim cite. ade cite pasal gadis tertinggi di dunia.
gua : [buat2 minat dengo, sambil mulut masih mengunyah] iyeeeee? bape tinggi nye?
adik gua : 206cm ! HAHAHA, sampaikan die nak guna public phone pun xmuat.
gua : apehal ko gelak jim? xklaka punn.
adik gua : takdela



cam biasa, bile die bengang, die follow gua sampai dapur, pastu die tumbuk lengan gua. kurus sebelah lengan gua. okayy dah habes watak adik gua. dalam2 gua tak endah ngan adik gua tadi, gua rase CAMBEST JE KALO WAT ENTRI ni.


gua anggap orang yang cekci ialah orang yang tinggi.



nama dia : Elizane Cruz Silva a.k.a Elisany Silva 

p.o.b : Brazil  

d.o.b : 27 September 1995

tinggi : 206cm ( 6ft 9inch )



okayy tenang. gua tahu ni cite lapok ,, cite 2010 dulu,, NAK JAGA HATI ADIK GUA PUNYA PASAL, gua nak jugak cite dalam blog gua ni. HAHA peduli ape gua. gambo, details gua dapat daripada ABANG GOOGLE :) gua kena pandai guna google dan tak mengharapkan orang lain,, macam OTAI BLOGGER ni pesan petang tadi .nampak, gua dah terbagi backlink kat die. mencik2,



OKAYYBYE,


*terasa gua yang 160cm ni begitu kerdil. hukhuk*