IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

18 May 2011

pusat beli belah : my1stop.com.my

gua masih dalam mood kursus yang gua kecoh2 cite kat FB, TWITTER gua bagai. heh, dah kena bomoh gamaknye, sampaikan sekarang gua demam tak habes2 lagi. sekarang gua tanak cite pasal demam gua, orang muak dengo nye dah. muak muak ! HAHA bila dah p kursus, memang banyak sangat la input yang gua dapat beb, banyak sangat. mula dari :


  • cara main saham, *main acah2 jewww
  • cara berniaga, ops, tahu maksud USAHAWAN dan PENIAGA juga :)
  • cara buat pinjaman bagai,, MARA, PUNB, ape lagi tah


sampailah yang terakhir, gua belajar cara berniaga dalam media baru. medium, maksud gua. medium means cara, eyh entah. gua bukan bijak sangat BM. tapi boleh la nak dibanggakan kat anak cucu nanti. melencong nampak, gua ni? pfft. ni gua nak cerita pasal MY1STOP sebenarnyeeeeeeeeee ! waktu slot ni yang gua rase banyak cakap. tak banyak, tapi SANGAT BANYAK CAKAP. *ape yang gua nak sampaikan sebenarnye ni ?



slot lain2 gua tak banyak sangat cakap, sebab bukan bidang gua sangat,, tapi bila masuk slot ni, aish penceramah tu nak plak cite pasal blog je,, memang gua jadi teruja la beb. hakhak ! tak senang duduk, walaupun mengantok, sebab kes malam-tu-main-baling-selipar-sampai-tegang-urat. dah2,lari tajuk lagi, gua ni ! lets start,, er er bro penceramah ni cerita2 pasal bisnes yang beliau buat.



bila korang masuk website dorang ni, korang boleh nampak lot2 kedai yang wujud. konsep dorang memang macam shopping mall yang betol2 wujud. contohnya MIDVALLEY kebanggaan korang tu laa. hehe. then korang click la kat mana2 kedai yang korang nak. pastu shopping ! :)


cara kat atas ni bagi spesis yang pemalas, eyh rakus. trus la search ape yang korang nak. korang taip ape2 keyword berkenaan barang yang korang nak carik pun boleh. cam gua tadi, gua taip UBAT KURUS. hakhak ! okayy kua macam2. ce try, ce try :)


okayy, kat sini plak, korang boleh daftar nak jadi sebahagian dari MY1STOP. once korang daftar, kiranya korang dah ade lot kedai dalam tu. yeah !



korang boleh like PAGE MY1STOP ni kat FB untuk follow aktiviti dorang. dorang? boleh laa, dorang pun dorang laa. *kan gua dah gtaw, BM gua cam tunggang langgang sikit. lalala~ dah la ngan page kat FB nye, website nye, BLOG MY1STOP pun ade. tu jela yang gua nak cerita wat mase ni. last but not least, PERNIAGAAN DALAM MAYA NI, SEMUANYA FREE TAW, *tak silap gua laa kann ;p


OKAYYBYE