IMPORTANT ! menulis atas pengalaman sendiri. kepincangan info dan fakta amatlah dikesali.

05 August 2011

sahur makan durian,

okayy ko tahu sekarang kul bape aku taip entri ni. disebabkan aku suke nak bagitahu semua orang ape yang aku rase nak bagitahu, aku bagitahu jugak. sekarang kul9.15pm. kalau kat jepun kul bape ni, orang jepun woyy? HAHA okayy tak klaka. aku tak pergi solat terawih. malas punye pasal. err sekarang aku tengah cam hape taw, stress kau tahu ape? tensi? same je. assignments melambak, dan aku ni baru je lepas siapkan satu assignment. SATU. esok ade lagi 3assignments lagi nak disiapkan,, eh terkecoh lak aku kan?



so todayy , aku nak cerita pasal ape yang dah jadi sepanjang hari puasa kedua aku ! aku nak cerita jugak pasal puasa kedua aku. tak kira. even sekarang dah puasa kelima kann? eh suke hati aku laa. HAHAHA yeay, tak sabar nye aku nak cerita ! eksaited nye aku. ekekeke. nak cite stat malam ke, pagi ea? aku dah shaking menaip ni. hikhik. 2 august 2011, hari dimana aku tak tidur. kurang tidur. er tak banyak tido. lack of sleep. tak cukup ngan tu, sahur kebuangan ketabiatan ( macam mencarut je aku rase. maaf ) nye, aku makan durian >.< aku memang suke durian. ye, suke sangggat. makanya sahur pun nak dengan durian kan?



cite belom habes lagi,, dah habes makan durian ( cite nak gempak cam dah bedal 1lori kan? padahal 2ulas je punn ) on the way pegi dapur, pegang pinggan bijik durian, ternampak plak mata kucing. kemain. HAHA eh lupe nak bagi tahu, first day puasa, first sahur dan first berbuka dengan family. so that, makanan sume best2 laa kann,, berbuka sambal kerang, ikan masak taucu. kalo kat umah sewa ni haa? nasik kukus,, nasik kukus dan nasik kukus. naseb bazar dekat ngan umah. ohh yea, nanti aku tunjukkan kedekatan bazaar ramadhan yang hampir ngan umah sewa aku ea. hehehe



dah bedal mata kucing 5,6bijik,, bersiap balik ke rumah sewa di shah alam. yeah. jam kul bape , tahu? 4.30pagi.,, empatsetengah weyh.( eh kenapa aku suke taip ulang2 ni? rase nak lempang kan? ) disebabkan encik SAJUTI ABDULLAH memecut 120km/h sampai kencang2 viva tu dibuatnye, sejam setengah pastu, aku sampai umah sewa dah. naik je bilik, letak beg,, gua dapat kejutan. ekeke, tayah nak kejutan sangat laa kan? fain, aku malas nak tunjuk something yang boleh menjeleskan ramai pihak, tapi aku nak tunjuk gak laa, dah alang2 kan? fain fain :P











kahkahkah. bestnyeww kiteww dapat souvenir dari PARIS laaa. eh eh. walaupun hanya dua ketul, akan ku kenang sampai bila2. HAHA special big thanks tu ENCIK SUHAIDI, terima kasih terima kasih. sape nak keychain eiffel p laa mintak die, kalo ade stock lagi. HAHA aku mintak main2 je, tetibe dapat okayy.! sukewnyeww. hikhik. haa, kau yang kat jepun tu, tak rase nak bagi souvenir kat aku ke? nak weyh, nak nak ! :P ekeke bajet kau bace blog aku kan? okayy tu jelaa kot nak cite, HAHA dan aku rase masih belum terlewat nak ucapkan



SELAMAT BERPUASA 
UNTUK SEMUA MUSLIM SEMUA :) 


OKAYYBYE